22 januari 2007

För många idéer

Idag är en sån där jobbig dag då jag har för många spelidéer på hundarna. Men med tanke på hur illa det gick i lördags så ligegr jag ändå lite lågt och delar med mig endast de 4 som jag tror allra mest på.

Swindon 1.33 6- Moreton abbey
Slog hundarna 2, 3 och 4 senast. Trots vinst då så är MA kvar i samma klass. Jag tror samma resultat denna gång.


Monmore 2.27 5- Pennys Jetski
Haft en hel del otur. Har bara vunnit ett lopp i kärriären men har varit nära ett flertal tillfällen. Kanske är det en riktig ickevinnarhund som har svårt att leda flocken i mål!? Eller så beror det på att den ofta tappar någon längd från start som den inte orkar jobba ikapp. Jag ger Pennys jetski en chans idag iaf och hoppas på fint odds strax under 4,00.


Monmore 5.07 1- Danni the boss
Toppform. Två raka vinster i A8 och A7, är kvar i A7 idag. Startsnabb hund som ska leda hela vägen till runt 3,50 i odds.

Monmore 5.27 6- Raparee Times
Ensam widehund . har gjort riktigt bra tider utan att få vinna. Slipper han strul i första böj så är det toppchans. komemr ge runt 3 i odds.


Nu hoppas jag att hundformen kommer åter och att vi börjar vinna igen :)


Tillägg: Skulle ni vilja ha fler av mina idéer idag så maila mig gärna på morrecomp@rixmail.se så kan jag skicka dem till er.

Inga kommentarer: