22 juni 2011

Topptips onsdag

Jag tror på en del små överraskningar idag.

1. IFK Gbg - Elfsborg  1X2
Helöpppet och det enda jag kan säga är att jag tror på många mål. Helgardera

2. AIK - Norrköping  1X
Hemma är AIK klart bättre än borta och med Pekings skador ska detta egenligen bli en enkel hemmaseger men jag garderar på värdet.

3. Brage - Ljungskile  X2
Brage saknar bra spelare pga avstänging och även om man är hemmastarka så tror jag man får problem mot Ljungskile.

4. FFF - Degerfors  X2
Lallet, som är Degerfors bäste målskytt saknas men FF saknar flera ordinarie och framförallt är man kraftigt försvagade framåt. 0-0 eller storvinst för Degerfors.

5. Jönköping - Bajen  2
Bajen på G medan Jönköping är på väg ner i form. Singlar 2:an

6. VSK - Assyriska  1X2
VSK kan överraska här. hemma kan man slå ett ojämnt assyriska och som 16%-are är de givna på kupongen.

7. ÄFF - Värnamo  1
klasskillnad. Dunder 1:a

8. Rynninge - Gunnilse  X2
Gunnilse får tillbaka folk medan Rynninge saknar viktiga spelare. X2 räcker.

Inga kommentarer: