06 oktober 2018

Dagens tips Lördag 6/10

Ingen tur igår. Kolmonenspelet slutade med 2 mål och Hammers torskade. MEN..V4 satt. 5 rader gav 187:-. flerbongat som jag tipsade om så gav det en fin vinst :) Ingen Bank idag men 3 riktigt kul spel.


Barcelona B - Atl. Baleares  1-2,00
Barca B åkte ur Segunda ifjol och jag vet att många förvånas över B-lagens svaga kvalitet men mycket i dessa lag handlar om att spelarna gör allt för att komma med i A-truppen och då tänker de inte alltid på lagets bästa. Nu är dock målet att komma tillbaka till Segunda och då Mallorcalaget Atl. Baleares alltid varit svaga utanför Mallis så tror jag på toppchans för Barca B.

Alaves - Real Madrid  1-9,00
Klart chansspel. +1 och även +2 kan spelas men Real är verkligen ur form och har nu 3 raka utan vinst och utan att göra mål. Alaves får aldrig en bättre chans att slå Real.

Las Palmas - Alcorcon  2-4,50

Las Palmas är bra hemma men Alcorcon har imponerat på mig och har en grym defensiv. 6 raka utan att släppa in mål gör att de blir mitt spel här.


DAGENS HÄSTSPEL
(utan analyser)

Ascot 2.25 - First eleven - 2,10
Redcar 2.45 - Swissterious V/P - 7,50
Newmarket 3.15 - Laurens - 4,50
Redcar 4.35 - Dawaleeb V/P - 9,00

Inga kommentarer: