14 maj 2011

Lördagens bästa spel

Svårt att hitta riktigt bra spel i fotbollen idag. Jag har dock en del tankar.

Man C - Stoke  2-4,50
Cupfinal och här är det bra värde i Stoke. Man C är alldeles för stora favoriter och 4,50 på Stoke lockar enormt.

Blackpool - Bolton  1-2,10
Bolton verkar ha tagit sommarledigt. Blackpool måstye gå för seger och jag tror man fixar det mot ett ointresserat Bolton.

Torquay - Shrewsbury  2-3,10
Shrewsbury kommer in till kvalet med toppform medan Torquay sett svaga ut på sistone. fel favorit.

Halmstad - Mjällby  1-2,40
Här tror jag HBK äntligen kommer igång. Mjällby hade skador i cupen och har en del frågetecken idag också. Bra hemmaodds.

Skiljebo - Enköping  1-2,00
ESK är inte bra i år heller och kommer inte ha med toppen att göra. Skiljebo kommer däremot att ligga högt i tabellen hela säsongen och deta är ett kanonodds.


Jag vet att många gillar favoritspel och jag har en favorittrippel i Segunda som känns enormt säker. Lagen jag tippar emot är alla ute och motståndarna måste alla gå för vinst. ger runt 4 i odds

Numancia
Cordoba
Valladolid

Inga kommentarer: