03 januari 2015

Topptipset 3/1

FA-cupen idag på tipset och det finns en chans att en del favoriter bränner. jag hoppas det iaf. Kort tips idag pga sena timmen.


1. Barnsley - Boro  2
Boro kan vila ett par men är ändå klassen bättre och man brukar vara bra i cupen.

2. Bolton - Wigan  1
Wigan usla senast och har svag form. Bolton spelar bra och har väckt liv i gamla Heskey. Bästa singeln på kupongen.

3. Brentford - Brighton  X2
Brighton sparkade Hyppiä och genast gick det bättre. Mycket bra vinst mot Fulham senast och då Brentford tappat formen och vart riktigt svaga i de två senaste så nöjer jag mig med X2. 14% på 2:an är mumma!

4. Charlton - Blackburn  1X2
helgarderar då Charlton kan slå vilka som helst hemma men jag tror mest på Blackburn i denna match.

5. Doncaster - bristol C  X2
Bristol går riktigt bra i ligan och kommer troligen att spela championship igen, vilket är kul. Här ska man inte förlora.

6. Fulham - Wolves  X2
Wolves förlorar inte. kanonform medan Fulham är svag för dagen.

7. Huddersfield - reading  1X2
Hudds bra hemma men Reading såg bra ut senast och är understeckade här.

8. Leicester - Newcastle  1X
Enda Pl-lagen på kupongen och jag var nära att singla Leicetser. Newcastle är inte bra och kommer inte satsa på cupen. leicester vinner troligen denna match och vill ni ha färre rader kan ni singla

Inga kommentarer: