17 januari 2015

Topptipset 17/1

3 stora favoriter idag men jag har ändå hittat värde:

1. AV - Liverpool  2
Liverpool under 50% är kanobra. AV göra inga mål och Liverpool verkar ha hittat lite form, så jag bankar 2:an

2. Burnley - Crystal  1X2
Burnly bra mot spurs ionnan man tappade allt och CP har vunnit sina matcher med ny manager. Hemmalaget är för stora favoriter och jag helgarderar.

3. Leicester - Stoke  X2
Leicester rankar jag inte alls och Stoke kan komma dit och vinna tror jag. Kryssrisken stor i en match som kanske ingen vill förlora dock.

4. Newcastle - Southampton  1X
Southampton har spelat över sin förmåga ett tag. Newcastle ser ut att ha dålig form men kolla senaste hemmastatistiken; man har slagit Everton och Chelsea bland andra och jag känner att spelvärdet här är på 1X.

5. QPR - Man U  X2
Mycket trolig 2:a men Man U är för stora för mig på 64%. QPR är ett uselt lag som åker ur men här kanske de kan få en pinne.

6. Swansea - Chelsea  2
Utan ´Bony kommer Swansea inte ha en chans mot PL-ledarna. Tror Dchelsea vinner med ett par mål.

7. Spurs - Sunderland  1X2
Kan se säker ut på kupongen men jag tror vävningen av gamlingen Defoe kan bli ett lyft för Sunderland. Han var bra i Toronto och gör enligt statstiken ofta mål mot sina fd klubbar. Se upp i denna match.

8. Brighton - Brentford  1X
Brighton är inte att lita på men de ska inte förlora mot ett svagt Brentford.

144 rader.

Inga kommentarer: