02 juli 2010

Kvart 2

Jag hade rätt i tanken att det var bra odds på Holland, men vad hjälpte det!?

Andra kvarten då? Måste tyvärr gå emot mina favoriter.

Uruguay - Ghana 1-2,00
Suarez målskytt och Uruguay vinner
Uruguay har spelat bättre än Ghana, åtminstone offensivt och då Ghana saknar ett par spelare idag så måste spelet bli på Uruguay. oddset är ett par tiondelar högre än jag trodde.
Spelar även att Suarez gör mål men kopplar det till uruguayvinst för bättre odds. I de senaste 22 matcherna som Suarez gjort mål (klubb och landslag) så har hans lag vinnit. tror det sker idag igen.

-------------------------------------------

Fredagsrugby bjuder jag på också

Salford - harlequins 2(+4)
Det har varit en hel del problem hos Harlequins de senaste veckan men nu får de tillbaka ett par mkt viktiga spelare och det är bra stämning i laget trots det svaga spelet. jag tror Harlequins vinner här men spelar handikappet då det ofta är jämnt mellan dessa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Salford City Reds Harlequin FC 17-14 Slut

Tack!