01 februari 2011

Onsdagens spel

En usel tisdag, tyvärr. Högoddsarna satt inte alls.

Nu till topptipset. Mycket kort då jag ska upp tidigt och vara borta hela dagen.

1. Liverpool - Stoke  1X
Värde i krysset här då Liverpools anfall ändras rejält utan Torres och det kan ta tid att få till det rätt nu.

2. Brum - Man C  1X2
man C är inte i toppslag och här är Brum understreckade. man har spelat många matcher men har bra självförtroende och kan överraska.

3. Blackburn - Spurs  1
Spurs på väg ner i form och här är man alldeles för stora favoriter. Blackburn är bra hemma för dagen och här tror jag man vinner. bale borta i spurs igen och många försvarare saknas.

4. Blackpool - West Ham  1X
WH:s tuffa matchande måste ta ut sin rätt snart och borta mot Blackpool som gjorde ett par intressanta värvningar i måndags. Här nöjer jag mig med 1X-

5. Bolton - Wolves  1X
Wolves inte bra för dagen och jag har svårt att se dem slå Bolton. 1X räcker.

6. Fulham - Newcastle  1
Fulham vann som väntat mot Spurs och man spelar bra just nu. Här vinenr man enkelt och borde vara större favoriter.

7. Chievo - Napoli  1X2
Två lag i bra ligaform. Chievo har 4 raka i ligan utan insläppt mål. Bra värde på 1:an

8. palermo - Juventus  1X
Ingen form hos Juve och jag ser inte hur det ska vända borta mot Palermo

3 kommentarer:

100procentSpel sa...

Härlig tipsblogg! Kolla gärna in min om du känner för det!

www.hundraprocentspel.blogg.se

Dr.Lundberg sa...

3 Säkra:

Liverpool, idag vill spelarna visa att vi är ett lag även utan Torres. Motiverade!!

Bolton, idag måste 3 poängaren komma. Wolves har inte varit bra och åker nog ur. Bolton har visat att dom kan lira idag tror jag det släpper.

Napoli, liten chansning borde ha god chans att vinna men ingen lätt match. Svårt att hitta någon match som är mer säker dock!

Anonym sa...

Tja Mårten! Hoppas du kan ge lika bra tips på SuperBowl som du gav förra året!