05 februari 2011

tråkigt topptips

Många favoriter som ska vinna idag; Spurs, man C, Arsenal, Everton och då blir det svag utdelning.
Jag är inte ute efter utdelningaar på 400:- så jag garderar alla fyra.

1. Newcastle - Arsenal  17-29-54
Arsenal går bra men är för stora favoriter. newcastle saknar en del folk men jag är inne på att de kan fixa oavgjort och garderar.

2. Aston V - Fulham  54-30-16
Fulham klart understreckade. Visst har de svårt att vinna borta men jag tror inte de förlorar här. Tar dock med AV också då Bent kan göra mycket för dem. Helgardera.

3. Everton - Blackpool 62-24-14
Blackpool i fritt fall precis som nykomlingarna gör efter jul varje säsong. Man har dock varit bra borta och Everton imponerar inte på någon. 1X.

4. man C - WBA  81-13-6
MC vinner trots att de inte är som bäst. Men jag garderar med X då 13% på det är för lite.

5. Spurs - Bolton  66-22-12
Även här en trolig hemmaseger men jag tycker Bolton undervärderats. Skador än i Spurs (bl.a. bale) och även om en del spelare kommer tillbaka så är de lite svårbedömda. 22% på kryss måste med.

6. Wigan - Blackburn  36-32-32
0-0. Det känns så lång väg. jag chansar med säkert X för inget lag lär göra något vettigt i denna match.

7. Burnley - Norwich  39-32-29
Norwich har alltid svårt här och jag tror Norwich kommer dala en del i tabellen. Säker 1:a

8. Nottingham - Watford  52-28-20
Nottingham för stora favoriter. Watford kan mycket väl vinna här och jag helgarderar.

Systemet 144 rader
X2
1X2
1X
1X
1X
X
1
1X2

Inga kommentarer: