06 februari 2011

Topptips söndag

Håller på att reka Superbowl och har ett par ritkigt kul tips att komma med. återkommer i eftermiddag då USA vaknat så jag har koll på om något hänt med spelare mm

Topptipset ser klurigt ut idag. Stor risk för favoriter igen men samtidigt känns alla större favoriter sårbara och jag chansar lite igen. Igår missade jag enbart på säkra krysset men utdelningen var ju tråkig.

1. Chelsea - Liverpool  50-31-19
För mkt koncentreras runt Torres i snacket men jag tror hans roll i matchen blir minimal. jag är helt inne på att Liverpool tar minst 1 poäng här men vågar inte lämna Chelsea utanför. Helgardera.

2. Real M -Sociedad  87-10-3
Real imponerar inte för dagen. Många uddamålsvinster i formraden och här är man överstreckade. Sociedad kan skrälla. Jag tar med krysset.

3. Sevilla - Malaga  62-24-14
Måste gå på feeling. malaga har värvat bra men har defensivt inte lyckats. Till detta derby tror jag man fokuserar på defensiven och tar minst 1 poäng. Historiskt har malaga haft lätt här. helgardera om ni har råd (jag valde mellan streck på Chelsea eller Sevilla och hoppas jag valde rätt). Jag går på X2.

4. valencia - Hercules  77-15-8
Ännu en storfavorit som ska vinna men som inte spelat som bäst. 15% på krysset lockar och ska med.

5. Genoa - Milan   18-32-50
I en svår omgång måste man chansa. Jag tänkte singlaMilan men fick en känsla av detta är en typisk situation då Milan kan strula. Jag vill helgardera men chansar på 12

6. Inter - Roma  44-33-23
Upp till 50% så är detta ett bra singelstreck. det som avgör för mig är Inters fina form och Romas svaga bortaspel.

7. Lazio - Chievo  54-30-16
Helgarderas. Chievo har kanonform och Lazio är uppochner. Kan sluta hur som helst.

8. Parma - Viola  37-34-29
En värdespik. Parma borde vara större favoriter IMo och upp till 44-45% är detta en bra spik. Viola har 0-5-6 borta och den som vill gardera kan nöja sig med X.

Systemet 144 rader
1X2
1X
X2
1X
12
1
1X2
1

Inga kommentarer: