19 mars 2011

Lördagsspel

LONG RUN VANN!!!! 4,50 i SP så förtidsoddset var kanon.

Även Zarkandar vann till fina odds.
Sir de champs var även det en vinnare till 5,50 i SP.

Stort plus igår på hästarna och huvudspelet satt mycket bra :)


Idag spelar jag topptips mm.

1. Man U - Bolton  78-16-6
Man U starka hemam men man har spelat mycket på sistone och en del spelare kan vara lite slitna. Många spelare är borta i truppen desutom och jag tror Bolton kan ställa till med något här. 16% på krys lockar och jag spelar 1X.

2. Aston V - Wolves  59-26-15
Självklar helgardering för mig. AV har blivit för stora favoriter och man saknar ett par spelare. Wolves brukar ha svårt mot AV men idag hoppas jag de vänder den trenden.

3. Blackburn - Blackpool  54-28-18
Blackburn har svag form och här tror jag på skrällen. Många spelare kan saknas i hemmalaget och detta är en match som Blackpool kan få dit de vill. X2.

4. Stoke - Newcastle  44-32-24
Helöppet. Stoke ska egentligen vinna men Newcastle överraskar emellanåt och jag har känsla för att det blir så idag. Helgardera.

5. West Brom - Arsenal  14-26-60
Arsenal kan vinna ligan. Man vinner här iaf då WB är ritkigt svaga för dagen. Säker 2:a

6. Wigan - Birmingham  41-33-26
Brum förlorar inte här. Wigan är riktigt usla och spelar uselt även hemma för dagen. Det blir championship för dem nästa år, tror jag. Brum tar minst 1 poäng. X2.

7. Millwall - Cardiff  41-30-29
Cardiffs form är usel medan Millwall spelar riktigt bra. Självklar hemmaspik för mig.

8. swansea - nottingham  49-31-20
Två lag med tveksam form. Helgardera om ni har råd. Jag chansar på X2 då mina helgarderingar är slut.


Systemet 144 rader
1X
1X2
X2
1X2
2
X2
1
X2


Övriga spel

Tottenham - West Ham
- Båda lagen gör mål - 1,70
- Oavgjort i halvtid - 2,25
Tittar man på lunchmatcherna i Pl på lördagar så har otroligt många haft ett oavgjort resultat i halvtid. Ofta står det 0-0 och andra halvlek är då målen kommer. Här måste man spela.

Millwall - Cardiff  1-2,50
Exeter - Yeovil 1-2,10
Huddersfield - Swindon   1-1,60
Bury - Cheltenham  1-1,60
Dundee U - Inverness 1-1,80
Falkrik - Dundee 2-2,50
Albion - Clyde 1-1,55


Spanska tipsen (alla lördagsmatcher)

Säkra:
Tenerife - Cordoba  1
A. Madrid - R. madrid  2
Betis - Salamanca  1

Chans:
Mallorca - Zaragoza  2
Alcorcon - Cartagena 2

Inga kommentarer: