03 mars 2011

Powerplay

Tillbaka efter ett tags spelvila. Och ni som läser min blogg läser väl de kommentarer som kommer in!? I inlägget nedan har Åke gett riktigt bra hockeytips som ni bör läsa och som jag använder mig av då jag gör en PP-kupong. Idag blir det 162 rader

1. DIF - SAIK  1
Följer Åkes tips här (även om han tippar ML)

2. Frölunda - FBK  2
Se ovan

3. HV71 - Brynäs 1X2
HV för stora favoriter. Värde i skrällen.

4. LHC - AIK  1
LHC må ha ett par spelare borta men vill verkligen ha den viktiga fjärdeplatsen och nu kommer nerverna spela in för AIK som jag tror missar slutspel.

5. Modo - Luleå  X2
Följer Åke även här.

6. SSK - Timrå 1X2
7. Nybro - Björklöven  1X2
8. Karlskrona - Kristianstad 1X2
ALLA dessa känns otroligt jämna.

Spelar en till kvalmatch utanför kupongen
Hudiksvall -ESK  2-3,10
ESK har spelat bra och Hudik kom bara 4:a i norra allettan, så detta känns mer öppet än oddsen.

Inga kommentarer: