25 mars 2011

Topptipset

Det har strulat för mig på förmiddagen så ni får ett kortare topptips eftersom jag inte har tid att skriva ner mina analyser för fullt.



1. Ungern - Holland 1X2
Ungern verkligen på gång. Här kan man skrälla till fint värde.

2. Österrike - Belgien X2Belgien hade otur i förra mötet då man trodde man avgjort i 90:e min. bara för att släppa in en kvittering i 92:a. Österrike har spelat svagt i vänskapsmatcher medan Belgien bl.a. slagit Ryssland. Helgardera gärna.

3. Serbien - Nordirland 1X
Serbien är ett av Europas mest överskattade landslag. Nordirland ska man dock slå men vill ni och har råd så helgardera gärna.

4. Slovenien - Italien 1X2
Öppet. Italien är inte bra i kvalen och här kan det skrälla!

5. Luxemburg - frankrike 2
Ska bli seger med flera mål.

6. Spanien - Tjeckien 1
spanien klart bättre och hemma kommer man inte att förlora

7. Litauen - Polen X2
Polen vinner troligen detta. Ev. singeltvåa för er som vill helgardera kvalmatcherna.

8. Brentford - carlisle 1X
jag tror inte Brentford förlorar detta. 1X räcker

Inga kommentarer: