05 mars 2011

Lördagstips

ESK vann till finfina odds i torsdags :):) Tror de vinner även hemma idag.


Idag inleder jag med topptipset och kommer med fler tips under dagen, bl.a. de spanska.

1. Arsenal - Sunderland  79-15-6
Arsenal har sikte på tisdagens match i Barcelona och man saknar en del spelare idag. Här måste man helgardera.

2. Bolton - AV  41-33-26
AV ställde märkligt nog över flera spelare mot man C i cupen. De är tillbaka idag och jag tror man vinner här men helgarderar då Boltons försvar blivit bättre.

3. Fulham - Blackburn  62-25-13
Fulham ska vinna men är överstreckade. 25% på X lockar enormt.

4. Newcastle - Everton  40-33-27
Problem på och av planen i Everton. Jag tror Newcastle vinner idag och hade de bara vunnit fler hemma på sistone så hade jag singlat 1:an.

5. West Ham - Stoke  56-26-18
WH riktigt bra mot Liverpool och var värda segern. Stoke usla mot WB. Man skulle ha säkrat vid 1-0 och gjort ett till men lät ett svagt WB kvittera sent. Säker 1:a

6. Nottingham - Hull  60-26-14
Nottingham förlorar inte mycket men de har inte vunnit på ett tag. Hull verkar på väg ner i form och 1X är helgarderat.

7. QPR - Leicester  58-26-16
QPR lite stora favoriter i mina ögon men jag kan inte se Leicester ta poäng här så jag singlar QPR.

8. Watford - Millwall  41-34-25
Millwall ska inte kunna vinna här så jag tar 1X men har ni pengar över ska ni lägga mer gardering här.

Systemet 144 rader
1X2
1X2
1X
1X
1
1X
1
1X

Inga kommentarer: