07 april 2011

Livespelstips

Jag har på senaste tiden spelat mycket livespel på sistone och det har gjort att jag inte bloggat lika mycket eftersom jag märkt att spelandet gått bättre live :)

MEN... nu är det dags att rycka upp bloggen lite. Dagliga tips kommer från lördag och framåt (om det finns spel vill säga) och jag kommer fortfarande tippa topptipset.


Vill bara tipsa om det som gjort att jag fastnat för livespel. William Hills radioservice har jag sedan många år lyssnat på då det gäller hundar och hästar. men för att par månader sedan började jag lyssna på deras Inplay-service. De sänder från 15-23 vardagar och 13-23 på helger och kommer med tips, liveinfo om matcher och massa annat.
Enormt mycket bra info kommer fram och det är värt att lyssna in.

Gå in på William Hills engelska hemsida (den svenska saknar länk till radion). Klicka på "radio" och hästradion kommer upp med livelopp etc. Klicka sedan två gånger på radiospelaren som dyker upp högst upp till höger och ni hamnar på In-play radio. Sedan är det bara att ha kul, ge och få tips och spela på :)

Jag får inget för att tipsa om detta utan ville bara dela med mig av något som kan ge er bra vinster :)
Undrar ni något eller inte får det att funka så är det baar att maila.

Inga kommentarer: