17 april 2011

Topptipset mm

Missade topptipset igår på Burnley där jag sade att en helgarding vore bästa sättet att tippa :(

Idag ser det klurigt ut. Jag har 3 säkra och 3 helgarderingar så jag spelar 108 rader

1. Bolton - stoke  1X2
Tror mkt på krysset här men en öppen semi, som kan sluta hur som helst.

2. Arsenal - Liverpool  X2
Arsenal är för stora favoriter. Jag tycker inte de spelar så bra just nu och kanske är det en chansning men jag har stor feeling för Liverpool.

3. Catania - Lazio  X
Mkt snack om uppgjord match igen. Inte alltid det sitter men alternativet är helgardering.

4. Viola - Juventus  X2
Juve har kommit igång bra och här har man lätt för sig. 3-6-0 på senaste 9 till Juve och man förlorar inte denna säsong heller.

5. Napoli - Udinese  1
Luften har gått ur Udi som saknar viktiga spelare. napoli ångar på och jagar guldet. Klar 1:a.

6. Espanyol - A Madrid 1X2
7. Osasuna - Bilbao 1X2
Helöppna matcher i Spanien och jag gör det enkelt för mig

8. Elfsborg - AIK  1
Säker 1:a. Ska vara klasskillnad mellan dessa.

--------------------------------
Övriga spel.

Värnamo - 2,80
Tycker Värnamo borde vara favoriter och detta är ett av dagens roligaste spel.

Fler kommer...

Inga kommentarer: