03 april 2011

Söndagstopptips

Idag ser topptipset intressant ut då en på förhand uppgjord match ger en klar spik.

1. Man C - Sunderland  76-17-7
Sunderland har svag form men enda matchen på sistone där de tagit poäng var borta mot Arsenal och det är just ett liknande resultat jag är rädd fö och som jag tror kan hända här.1X räcker dock.

2. Mjällby - HIF  22-32-46
HIF trör jag är ett lag som kan floppa rejält denna säsong. Här är en helgardering given.

3. Syrianska - gefle  51-29-20
Syrianska är en nykomling som kan överraska många. Jag ahr feeling för at de gör riktigt bra ifrån sig och att de dessutom inleder med poäng. 1X.

4. Trelleborg - Malmö  13-25-62
MFF spelar på hemmaplan då Vångavallen är ospelbar. Det avgör mitt tips. Säker 2:a

5. Cesena - Viola  28-34-38
Helgardera denna väldigt öppna match.

6. Chievo - Sampdoria  40-38-22
Bortplockad hos bookies då enormt stora pengar inkommit på kryss. 9ggr av 10 stämmer dessa mystiska insatshögar och här blir det kryss. Samma sak hände förra veckan och Brescia igår och Parma idag är även det uppgjorda matcher :Serie A måste saneras. Säkert X

7. Lecce - Udinese  14-22-64
Udi har enorm form och jag tror de kan utmana om seiretiteln trots MIlans vinst igår. Lecce ska köras över och här kan man singla 2:an. jag tar med X på värdet.

8. Roma - Juventus  48-32-20
Roma förlorar inte detta. Mycket trolig hemmaseger men 1X känns heltäckt.

Systemet 144 rader
1
1X2
1X
2
1X2
X
X2
1X

Inga kommentarer: