27 april 2011

Topptipset

Ett topptips som kan se tåkigt ut på förhand men som kan ge en slant om rätt skrällar slår in.

1. Real - Barca  1X
Real brukar spela bra hemma i CL och jag tror inte de förlorar här. Mkt stor 0-0 chans i denna match och jag lämnar BArca utanför.

2. Fulham - Bolton  X2
chansar lite här. Bolton kan nå en EL-plats och med seger ligger man 3 poäng efter Liverpool. Mycket troligt kryss och mycket troligt underspel.

3. Marseille - Nice  1
Nice är utan chans och har folk borta. Dundersäker 1:a

4. Lyon - Montpellier  1X2
Se upp!! Här kan det skrälla. Montpellier har haft lätt här och kan mkt väl skrälla.

5. carlstad - KArlskoga  1X2
kan inget om dessa och gör det enkelt för mig

6. benfica - Braga  1
7. Porto - Villareal 1
Borde bli enkla hemmasegrar.

8. Nordsj. - randers  1X
Randers svaga form gör att jag nöjer mig med 1X i denna cupmatch.



övrig spel:
Fulham - Bolton under 2,5 mål - 1,80


real göra första målet - 1,91
De har gjort det i alla 10 CL-matcherna hittills.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då lyssnar vi på gurun som vanligt!! :)
Fast jag lägger följande (81)
1X2
1X2
1
1X2
1X2
1
1
1

bahama sa...

Tack för ditt tips.
Personligen vågar jag inte lita på Porto. Villarreal är grymma i cupen i år.
Helgarderar.