12 april 2011

Tisdagsspel

Topptips och CL redan idag :)

1. Man U - Chelsea  1X2
Öppet och kan sluta hur som helst. helgardera.

2. Shaktar - Barca  12
tror stenhårt på Barca då de har i stort sett bästa laget till spel och Shaktar har en del borta och en del tveksamma. men tar med 1:an då Barca ju kan förlora med något mål och ändå avancera.

3. Barnsley - QPR  X2
QPR ska vinna men tar med X på värde.

4. Derby - Leeds  X2
Leeds måste nästan vinna om de vill hänga på kvaltåget och jag ser inget hos Derby som gör att det är värt att lägga streck på dem.

5. Nottingham - Burnley  1X2
Detta är en helöppen match där jag förväntar mig många mål. Går inte att tippa vinanre här.

6. Sheffield U - Cardiff  1X
SU var bästa laget mot Boro senast och skulle ha vunnit. Cardiff är för stora favoriter och jag ser inget värde i 2:an.

7. Swansea - Hull  1
Dundersäker 1:a IMO. Swansea är riktigt bra på hemmaplan och vinner detta med ett par mål.

8. Waford - Norwich  2
Liten chansning med säker 2:a men jag tycker Watford spelar väldigt tveksamt för dagen men har viss krysschans.


System
1X2
12
X2
X2
1X2
X2
1
2


Övriga spel:

Brighton - Dagenham 1 (-1) -2,20
St Johnstone - Celtic 2(-1)  - 1,85
Millwall - Bristol C 1-1,70
brechin - Ayr över 2,5 mål  - 1,65
brechin - Ayr över 3,5 mål  -  2,75
Nottingham - Burnley över 2,5 - 2,05
Barnsley - QPR  2-2,20
Swansea - hull  1-1,67

Inga kommentarer: