16 april 2011

Topptipset

Äntligen ett topptips utan givna storfavoriter och det gör det roligare. Därmed inte sagt att utdelningen blir bra.

1. Man C - Man U  25-33-42
helöppen cupsemi. Ingen hemmaplansfördel då dessa spelas på Wembley. Tevez skadad och missar kanske matchen men samtidigt saknar Man U ett par. Helgardera

2. Brum - Sunderland 62-23-15
Brum ska vinna mot ett Sunderland med usel form. Snart kan Sunderland bli rejält inblandade i bottenstriden. Brums form är dock lite instabil och man är för stora favoriter. jag helgarderar på värde.

3. Blackpool - Wigan  41-30-29
Tänk att ha slagit flera av de stora lagen och ändå åka ur. För det är det som kommer hända med Blackpool och allt kan tillskrivas en manager som inte höll måttet. Wigan ligger sist men kan räddas av att man tätat försvaret en hel del. jag tror man tar sig över strecket iom vinst här. Chanssingel på 2:an

4. Everton - Blackburn  70-20-10
Grym form hos hemmalaget och man förlorar inte. trolig 1:a men Blackburn kryssar mkt just nu så jag garderar 1X.

5. West brom - Chelsea  17-24-59
Chelsea vinner. Inget snack om saken. WB är för dåliga. Säker 2:a

6. West Ham -Aston V  41-31-28
Fel favorit för hammers vinner inte. X2 räcker mycket långt.

7. Burnley - Swansea  31-29-40
Swansea kan nå direktuppflyttning och är det bättre laget av dessa. Här kan helgardering löna sig men jag har bara råd med X2

8. Coventry - Millwall  33-30-37
Öppen match där jag tror att Coventrys nyfunna form avgör. mycket fin seger senast. 1X.

System 144 rader
1X2
1X2
2
1X
2
X2
X2
1X

Inga kommentarer: