25 september 2018

Dagens tips Tisdag 25/9

Idag gör jag om tipsen lite. För det första kommer jag tippa topptipset varje dag. Jag er ett systemförslag, ibland med mer info om tankarna, ibland inte. Jag kommer även ge ett V4-förslag till Engelska hästarna och jag kommer även försöka få med morgonens V4 från Australien. Jag ger små förslag som alla borde ha råd med så får ni bygga ut de själva. Ibland kommer mer info, iland mindre där också.

Utöver detta kommer jag, med start idag, att redovisa hur det gått på spelen. Jag kommer ge ett bankspel per dag på hästar och på sport och kommer redovisa dessa separat. Ni inser imorgon hur jag tänkt :)


Inga separata hästtips idag, utan endast små V4-förslag. Tips komme rimorgon istället


Blackpool - QPR 1-3,20
QPR må ha en fin rad just nu med 3 segrar på senaste 5. Men man har slagit lag helt utan form, som Millwall och Bolton.Dessutom är QPR sällan bra borta. Blackpool ligger en division under men har goda chanser att fixa uppflyttning. På 16 hemmamatcher under 2018 har man bara förlorat 2. Här ska de vara knappa favoriter i mina ögon.


WBA - Crystal p 1-2,90
Även här överskattas laget från en högre serie. WBA har toppform. 6raka hemmasegrar och även om CP spelat bättre borta än hemma så räds man inte detta PL-lag. Stor chns att CP roterar en del i truppen dessutom.


DAGENS BANK:

Servette - Kriens - Båda lagen gör mål - 1,72

Kriens har kryssat i de 4 senaste och Servette har svag form. Många mål i denna serie och jag tror det kan bli en målrik match där båda lagen tror de kan vinna. Oddset känns bra och även över 2,5 kan spelas.




DAGENS TOPPTIPS

1. Örebro - Sirius 1X
2. Halmstad - Landskrona 1X
3. Espanyol - Eibar 1X2
4. Sociedad - Vallecano 1
5. Toulouse - st Etienne X2
6. Inter - Fiorentina 1X2
7. Hannover - Hoffenheim X2
8. Freiburg - Schalke 1
144 rader

tankar:
ÖSK och HBK borde vinna men båda är överstreckade och möter lag desperata för poäng. 4 senaste mellan Halmstad och Landskrona har slutat oavgjort.

Espanyol gjorde det bra mot Real Madrid men ska inte överskattas. Brukar dessutom ha det svårt mot Eibar.

I övrigt inga konstigheter. Toulouse kommer inte med då deras hemmaform ser bättre ut än den är, sett till vad de mött. Schalke har svag form och har skador så de förlorar idag igen.


V4 Lingfield
1- 2

2- 2,3,5,6,7,11,12
3- 5
4- 2,3,5,9,10

70 rader


V4 Beverly
1- 1,4,6,9
2- 1,3,4,7
3- 2,3,4
4- 12
96 rader

Inga kommentarer: