07 november 2010

Bra spanska igår

Girona och Cartagena vann på säkra spanska spelen igår och om ni, liksom jag, även har en trippel på de matcherna så har ni en spännande kväll framför er :)

Goldikova, Dangerous Midge (till 9,50!!), Bolton och Tamworth vann igår.


Topptipset kan ge en del pengar idag eller så blir det bara favoriter..... Jag spelar 108 rader och chansar på lite pengar iaf :) kort igen pga orsaker tidigare nämnda.

1. Liverpool - Chelsea  2
Fanns tidigare värde i Liverpool men 25% är nog vad deras chanser är idag. Chelsea bättre och jag tror man tar hem detta och singelstreckar.

2. West Brom - Man C  1
Man C i svag form. WB går bra och är för lite streckade IMO. Chansar på singel 1:a

3. bari  - Milan X2
Visst ska Milan vinna men man är för stora. X betalar bra.

4. lazio - Roma  1X2
Derby som måste helgarderas.

5. Getafe - Barcelona  X2
kanske onödigt att gardera då barca ska vinna enkelt. men tar med för värdets skull.

6. real - Atletico  1X2
Derby och min spanske kontakt har ju varnat för Atletico. varannan match med Real som hemmalag slutar oavgjort mellan dessa. Dags för det nu då Real vann senast.

7. Helsingborg - Kalmar  1X2
Är inne på att MFf avgör tidigt och då går luften ur HIF. KFF kan då skrälla in ett segermål.

8. MFF - Mjällby  1
MFF ska vinna detta och möter ett Mjällby som redan är på vintersemester känns det som. Avgörs tidigt och jag singlar.

Systemet 108 rader:
2
1
X2
1X2
X2
1X2
1X2
1

Inga kommentarer: