27 november 2010

Lördag och få spel.

Plus på CL då Tel Aviv vann enkelt till kanonodds :)


Idag finns ytterst få intressanta spel. Topptipset saknar helt värde och jag ger er enbart 3 spel idag samt att jag kollat på V75 och har 3 spikar som jag själv spelat i reducerat system så två av dem måste vinna för att jag ska kunna ta hem storkovan :)

Inleder med V75-spelen.

Avd 3 - 10  Acclaim
Till skillnad från favoriterna så är Acclaim bäst på vintern och har inget emot skor mm. Bra skräll på 10%

Avd 5 - 1  Corazon Amok
Jämnt streckat lopp där en spik kan vara bra att ha. 28%-are som jag tror får ett kanonlopp.


Avd 6 - 11 Hot Pot
7%-are som jag tror mkt på. Bra kusk och bra form. Tror på strul för många av favoriterna och här tar jag hem jackpotten.



Fotboll (kort baar då jag är på väns dator pga andra saker att göra

West Ham -Wigan  2-4,00
Bottenkollegor som det ska vara jämnare odds mellan.

Hartlepool - Yeovil  1-2,00
H´pool ska vara större favoriter i detta möte i cupen IMO.

Stoke - Man C  2-2,15
Över 2,00 är bra på City i denna match och måste spelas.

Inga kommentarer: