30 november 2010

Max och handikapp

Idag har jag ett maxspel på engelska hästar. Fel favorit och odds klart över vad jag väntat mig.

Lingfield 3.40 - Chinese democracy
Bra startspår och får där klar fördel över favoriten. Vädret passar även CD mer än favoriten. ner till 4,00 är detta ett spel för högre insatser.



Sedan ett spel i england

Arsenal - Wigan  1 (-2)
Arsenal lär spela med ett bra lag. Ungdomarna har fått stå tillbaka i år och i stort sett lla e bästa spelarna startar. Wigan har avbräck och är klassen sämre för dagen. Jag tror dessutom att de siktar på ligamatchen mot Stoke som är riktigt viktig. Arsenal vinenr med 4,5 mot 0.

5 kommentarer:

Daneil Larsson sa...

Vart kan man hitta det oddset på hästarna ?

Unknown sa...

Jag spelar hos Will Hill som oftast. oddset nere i 5,00 just nu

Daniel Larsson sa...

Tack ! Hakar på

Daniel Larsson sa...

När startar det förresten?

Unknown sa...

15:40 engelsk tid = 16.40 svensk tid