10 december 2010

Bra vecka

Spel på 2 matcher i CL och vinst på båda. Cluj-Roma slutade oavgjort och det blev bra plus i veckan :)

Själv har jag åkt på prolem med magen och ger er bara ett snabbt topptips just nu. Mer ikväll kanske.

1. Aston V - West brom  46-31-23
AV har varit riktigt dåliga ett tag nu (eller egentligen hela säsongen). Mot Liverpool var man usla och jag tror inte man vinner denna match. WB går riktigt bra för dagen och jag tror på vinst här. Tar med X och det räcker. X2

2. Everton - Wigan  73-18-9
Everton har 1 vinst senaste 8 och även fast man möter svaga Wigan så ska man inte vara så stora favoriter med tanke på den formen. Jag helgarderar direkt.

3. Fulham - Sunderland  37-34-29
Fulhams form är usel medan Sunderland spelar bra. Slår man Chelsea med 3-0 borta så ska man även vara favoriter mot Fulham, men konstigt nog är man inte det. X2 räcker.

4. Stoke - Blackpool 60-25-15
Jag gillar Stoke och trots att Blackpool har en bunt fina resultat på sistone så tror jag inte de räcker till borta mot Stoke. Singel 1:a för mig.

5. West Ham - Man C 21-29-50
50% på City är för lite IMO. Glöm Hammers vinst i ligacupen mot man U, det var en helt annan typ av match. Nu får man stryk av det bättre Manchesterlaget och jag singlar 2:an utan att tveka.

6. Burnley - Leeds  43-31-26
Skulle vilja helgardera men litar på att Burnley visar sig starka hemma igen och inte förlorar. leeds blir jag inte klok på, de är verkligen upp och ner. Här får man sommest 1 poäng. 1X

7. Leicester - Doncaster  63-24-13
Sedan Svennis kom till leicester har de gått bra men inte så bra så de är värda den överskattning som de får. Doncaster kan mycket väl ta en pinne eller mer. helgardera gärna men jag har bara råd med 1X.

8. Boro - Cardiff  27-30-43
Botastarka CArdiff har svag form, annars hade de blivit singelstreck här. Boro har ju ännu sämre form men jag har feeling för att de, med tanke på Cardiffs form kan överraska och jag helgarderar.

Systemet 144 rader
X2
1X2
X2
1
2
1X
1X
1X2

--------------------

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Nu får man stryk av det bättre Manchesterlaget och jag singlar 2:an utan att tveka."


Hahahahahahahahahahahahahaha, antingen är du ett City-fan eller så lever du i en något mindre verklighetsförankrad värld :p United har gått på halvfart hela säsongen och inte alls fått till det. City har sina toppar, men är knappast särskilt samspelt nog till att vara ett hot till ligatiteln.

Anonym sa...

du säger att båda spelen i CL satt men spelade du inte 3st spel?

Du förlorade ju på att de skulle missa en straff oxå........har du glömt det eller?

Det gäller ju att man säger till när man förlorar oxå man kan ju inte bara skriva att man vinner när man har förlust spel oxå.

Mårten sa...

Läs igen vad jag skrev. Spel på 2 MATCHER och vinst på BÅDA.

Jag spelade ju på 2 matcher och även om bara ena spelet satt i Twentematchen så blev det plus på den matchen.

Henke sa...

Otack är världens lön.

Ser fram emot dina eventuella tips inför Europa league ons/tors. Själv tror jag lite på Dortmund.

Dr.Lundberg sa...

Anonym:
Han är Liverpool supporter, låt grabben va förfan. De har det inte så lätt nu för tiden. ;)