04 december 2010

Kylan håller i sig

Massor av inställt i England och Skottland idag och Svenska Spel har tur som valde "rätt" Championshipmatcher på Topptipset. Match 8 är inställd men risken är liten för att en till ställs in. 2 inställda innebär ju inställt Topptips.

1. Chelsea - Everton  68-22-10
Chelsea har svag form och 4 raka i PL hemma mot Everton har slutat X. Därför måste krysset med idag också. Men där räcker det för Everton kommer inte vinna. 1X

2. Arsenal - Fulham  80-14-6
Arsenal ska vinna och kommer troligen vinna. Men 80% är för mycket. jag tar med X till 14% i förhoppningen att vinna lite pengar.

3. birmingham - Spurs  26-32-42
Ok, Spurs har gått bra ett tag men hur kan de vara favoriter mot ett Brun som spelar riktigt bra för dagen?! Det är helt fel IMO. Van der vaatr saknas i Spurs som jag tror förlorar idag. Helgarderar dock på tipset.

4. Blackburn - Wolves  55-27-18
jag tror inte ett dugg på Blackburn idag. Tror utskåpningen senast kommer störa idag och Wolves har toppchans. Inget värde i 1:an för mig så jag spelar X2.

5. Man C - Bolton  56-28-16
Bolton är riktigt bra för dagen och här är man understreckade IMO. De kan mycket väl rubba Man C och jag helgarderar.

6.Wigan - Stoke  32-32-36
Bästa singelstrecket på kupongen. Wigan har tappat den lilla form de hade och möter nu ett Stoke med toppform. Wigan har dessutom stora skadebekymmer offensivt och 2:an känns säker.

7. Derby - Norwich  48-31-21
Öppen match som kan gå hur som helst. Helgardera gärna. Jag har dock feeling att Norwich kommer tappa ett tag framöver och nöjer mig med 1X.

8. Hull - QPR  24-31-45
LOTTAS. 2-4-10 är lottningsfördelningen och då ser ju vem som helst att det enda värde som finns är QPR. 62% chans till "vinst" och måste singelstreckas.


Systemet 144 rader
1X
1X
1X2
X2
1X2
2
1X
2

---------------------------------

Övriga spel

Brum - Spurs  1 -3,50
Blackburn - Wolves    2-5,00
Man C - Bolton  2-7,00

Inga kommentarer: