31 december 2010

Gott Nytt år!!!!

Årets sista inlägg och jag hoppas att mina tips kan hjälpa er att vinna stort 2011!

Jag ska iväg och fira nyår så jag uppdaterar båda Topptipsen i helgen redan nu. Dessutom får ni min spanske kontakts tips som utökats med tips till alla segundamatcher på Europatipset. Jag tippar efter streckprocenten som föreligger nu på nyårsmorgonen men de kan ju ändras en hel del.


1. Tottenham - Fulham  76-17-7
Spurs ska vinna. Glöm Fulhams senaste seger, man är helt enkelt för svaga för ett bra spelande Spurs. Garderar dock med X då Fulham kan gnetspela sig till 0-0 och då jag har bättre singelstreck.

2. Liverpool - Bolton  53-29-18
Liverpool är riktigt usla i år och mkt beror nog på Hodgson, som inte är rätt manager i ett lag som Liverpool. Torres är totalt överskattad just nu och jag ser inte var målen ska komma ifrån. Bolton har dock alltid svårt här och har 6 raka förluster utan att göra mål. men då Liverpool är usla så helgarderar jag denna gång.

3. Man C - Blackpool  80-13-7
Blackpool fortsätter att imponera på bortaplan efter segern mot Sunderland trots att man hade många borta. Man C går dock riktigt bra för dagen men här ska man vinna. man spelar just nu bäst i Pl och trots att de är rejält streckade så vinner de. Säker 1:a

4. Stoke - Everton  35-33-32
Stokes förlust mot Fulham överraskade mig men här tror jag Stoke tar poäng. Everton går bra men kryssar en hel del och här tror jag inte man får mer än 1 poäng. 1X.

5. Sunderland - Blackburn  51-29-20
Sunderland ska vinna. man är klart bättre och spelar bra hemma. Blackpool var första förlusten hemma och jag tror man revanscherar sig snabbt och slår ett svagt Blackburn. Garderar dock med X.'

6. West Ham - Wolves  48-30-22
Wolves kommer stärkta av en välförtjänt seger borta mot Liverpool och jag tror man kan komma att klättra lite i tabellen. Första steget mot det tas här där jag inte tror man förlorar. X2 räcker.

7. Hull - Leicester 44-31-25
Leicesters form är riktigt dålig. Borta är man dessutom ett av ligans sämsta lag. Hull går bra och jag tror de vinner enkelt. Säker 1:a

8. Norwich - QPR  33-31-36
Två topplag och två lag i toppform. Kan sluta hur som helst. Helgardera

Systemet 144 rader
1X
1X2
1
1X
1X
X2
1
1X2
-----------------------------------------------------------


Topptipset söndag. Korta analyser då jag baserar alla spanska spel på tips från min kontakt eftersom jag inte haft tid att reka själv.:

1. Chelsea - Aston V  62-23-15
Chelsea vinner. Segern senast betyder mycket för dem och de möter ett Villa som mkt väl kan åka ur med tanke på hur usla de är. Säker 1:a

2. Wigan - Newcastle  36-33-31
Wigan gjorde en bra match mot Arsenal och var värda en seger. Den kan mkt väl komma här istället. men då båda lagen är lite upp och ner garderar jag med X.

3. Bilbao - Deportivo  48-31-21
helöppet och gardera. Jag helgarderar

4. Barcelona - Levante  92-6-2
Bör bli säker 1:a, vilekt även min kontakt tror men då han inte har med den som en av sina säkraste så garderar jag med X.

5. Sevilla - Osasuna  54-29-17
Sevilla är en av helgens säkraste enl. min kontakt.

6. Gijon - Malaga  39-32-29
Helgardera

7. Valencia - Espanyol  48-31-21
Valencia förlorar inte. 1X

8. Albacete - Cordoba  38-34-28
Helgardera.

Systemet 144 rader
1
1X
1X2
1X
1
1X2
1X
1X2


-------------------------------------------------------

Spanska tipsen (unibets odds tillagda av mig, på Segunda B har jag använt Sportingbet):

Säkra:
Sevilla (1,65)
cartagena (2,75)
Logrones (1,55)

Chans
Elche (2,80)
Zamora (3,80)

Hans tips till alla segundamatcher på Europatipset:

Alacete - Cordoba 1X2
Girona  - cartagena 2
Las palmas - Barcelona B  X2
Ponferradina - Numancia  1
Huelva - Huesca 1X
Villareal - Elche  2

-------------------------------------------------------

Mina helgspel. Utan analysen då tiden börjar bli knapp och jag ska iväg och fira slutet av året.

Manchester C (-2) - 3,00
West brom 1X - 2,30
Brum 1X - 2,15
Leeds - 1,85
Millwall - 1,85
Bristol C - 2,80
Nottingham - 1,65
Dagenham - 5,00
Oxford - 2,10

Chelsea (-2) - 2,87
Dundee - 1,75
Stranraer - 2,50
Montrose - 3,00

Inga kommentarer: