01 december 2010

Kylan!?

spelen går inte bra för dagen :( Inget satt igår.

Idag står jag över topptipset. Som jag förstår det finns viss risk för inställda matcher. Bland i Poznan där det är kallt som i Sverige och då jag tror på säker 1:a om matchen spelas medan tiotidningar har klar övervikt för Juventus, vilket påverkar lotten.
Samma sak i Trondheim där -16 grader som det tippas bli ikväll kan bedömas för kallt och 2-1-7 gör att X2 som jag tänkte spel kanske inte är det bästa.

Avvakta så länge ni kan och läs på om matcher ställs in, det är mitt enda tips idag.

Spelas matcherna så singelstreckar jag:
Young boys, Lech Poznan och Manchester C

1 kommentar:

andreas sa...

snälla mårten, lägg upp några europacup spel idag. några ganska enkla men som ändå ger fina odds. tack på förhand!