28 april 2007

Mer lördagsspel

Pga av att det är min födelsedag idag så hinner jag inte skriva långa analyser på de 4 spel jag har att rekommendera idag. Hoppas det går bra ändå.

kan för det första tala om att Liverpool vilar stora delar av laget och varken Reina (så Dudek står väl) eller Gerrard är med bl.a. Hoppas ni hann spela innan oddsen rasade. Nu ger de flesta 3 tiondelar mindre än då jag rekade denna match.


Övriga spel idag blir följande:

Sheffield U - Watford 1
En banketta. Sheffield ligger precis ovanför strecket medan Watford åkt ur. SU har inga större skadebekymmer och i senaste hemmamatchen mot West Ham var man riktigt bra. Motivationsetta som ger högre än jag trodde. Jag hade satt odds runt 1,40 på 1:an men nu får vi dryga 10% mer. Så denna spelas!


Boston - Torquay 1
Troligen sista chansen för Boston. Man kan ta ett viktigt kliv ur nedflyttningszonen om man vinner här då lagen direkt ovanför (Macclesfield och Accrington) möts och lagen ovan dem (Bury och Wrexham, som ligger 3 p före Boston) har riktigt svåra bortamatcher mot lag som ligger i toppen. Boston har vunnit 3 av de senaste 4 hemmamatcherna och vinner igen idag.
Torquay å sin sida är redan relegerade och saknar som vanligt massa spelare. Allt över 1,50 på hemmasegern är kanonbra!


Southend - Luton 1
Luton är relegerade och Southend ligger risigt till. Idag har de sista chansen och de tar den.
Båda lagen är utan form och saknar spelare men motivationen gör detta till en bra hemmaseger till 1,75.

Australien - Sri Lanka 1
(CRICKET) Även om SL spelat bra under hela VM så imponerade Australien rejält på mig i semin då de bomade sönder Sydafrika. inget kan stoppa dem från 3:e raka VM-guldet och odds över 1,35 spelas som banker på alla flerspelbongar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar för Portsmouth. Fick fina 3.2 på Bet365.

Hoppas du får en riktigt trevlig födelsedag!

mvh Ronny

Anonym sa...

Hej Mårten,

Har du några drag till DD idag på Halmstad.

Sven