25 april 2007

Onsdagens tips

Svårt med bra drag just nu. Fotbollen i England är svårtippad pga att vissa lag saknar motivation, Champions League-semifinalerna är för öppna och Svenska fotbollen är för tidigt att sia om.
Men jag letar bra drag varje dag och hittar jag något så får ni det här.

Sri Lanka slog Nya Zeeland idag och tog sig till VM-final i Cricket. Alla tror att Australien står för motståndet där. Aussies möter Sydafrika idag och jag är inne på att det blir tuffare än experterna tror. Australien ska vinna men oddsen på det är för låga. Möjligen kan en liten slant på Sydafrika vara ett kul spel men jag har hittat ett bättre spel.

Sydafrika - Loss of first wicket >22,5
SA kan stå emot bra, framförallt om de börjar vara slaglag. jag tror man kan ha et tinlednande partnerskap upmot 40 runs och då är detta ett givet spel!

Inga kommentarer: