27 juli 2007

2 veckor kvar

I helgen är det 2 veckor till Engelska fotbollen kommer igång. Fram tills dess kommer jag att skriva lite om (och tippa) de 4 serierna i England, varav PL lite mer ingående. Jag ska försöka ranka lagen och tippa lag som går upp och åker ur de olika serierna. Finns ju långtidsspel på sådant :)


I natt tänkte jag se lopp från Meadowlands igen. Lite halvtråkig dag i väntan på morgondagens fina lopp, men min nya kontakt i USA gav mig tips till inledningen av kvällen, samt 3 hästtips till.

Lopp 1 och 2 på meadowlands är den tidiga dubbeln och lopp 1-2-3 bildar den första pick 3 och här är min kontakts spel:

1: 1,2,4,6,7
2: 4
3: 2,6

5 rader dubbel och 10 rader Pick 3. Kan vara kul som knarkarspel om inte annat.


Övriga tips:

Arlington Lopp 10 - 6 Exploit the sun (4,50 just nu, spelas på VC)
Arlington Lopp 5 - 2 Shakesperean Story(2,80 just nu, VC)
Saratoga Lopp 3 - 6 Naar STRUKEN


Arlington startar 22.00 svensk tid

(OBS! kan ha fel, checka med din bookie)

Inga kommentarer: