23 juli 2007

Svagt GrSpel

Jag förstår inte hur ett spelbolag kan skötas så illa som Grspel sköts. Jag har redan skrivit om fredagens inställda lopp på Wimbledon, Det tog GrSpel flera timmar att stänga svenska spelet.
Idag ringde jag Mikael Almén på GrSpel för 2½ timme sedan för att meddela att det finns en struken hund i Gr3, som de inte uppmärksammat. Jag ringde t.o.m. Romfordbanans Racing office för att dubbelkolla strykningen och då hade 2- Junior Mechanic i avd 3 varit struken länge och var ersatt med ersättningshund.
Trots detta är hunden inte struken i svenska spelet. Det är otroligt svagt av dem. Tänk alla som nu spelar på 2:an, som var tippad av de flesta engelska experter (inkl. mig), som nu får en reserv istället. Alla kanske inte uppmärksammar detta och spelare kan missa att hämta ut vinster ifall reserven vinner.

Inte konstigt att spelet fortfarande är så litet i Sverige då det är en så dålig organisation bakom.

-------------------------------------

Tydligen stängdes inte spelet på hund 2 i sista avdelningen förrän efter spelstopp.

Bedrövligt. Tidigare under Vinn 3-tiden skylldes liknande missar på Svenska Spel, men nu ser vi var inkompentensen sitter.

Inga kommentarer: