28 juli 2007

Hamboförsök i kväll (uppdaterat)

I kväll är det fina lopp på Meadowlands. Kvällen inleds redan 5 lokal tid (23.00 svensk tid) och det är hela 14 lopp. Första halvan av kvällen är travlopp med uttagningar till Hambletonian och Hambletonian Oaks. Loppen kan ses på: http://www.thebigm.com/liveVideo.asp

I lopp 6 startar Adrian Chip och jag tror han har chans. Säkerligen får vi et thelt OK odds också då amerikanerna inte har koll på honom.

I lopp 2 startar jimmy Takters Pampered Princess. Det enda stoet i Hamboförsöken. Blir intressant att se vad hon går för.

Lopp 6 bör starta runt 01.30 svenk tid (men var ute i god tid, ifall jag har fel).



Min bekant i USA med koll på Arlington (4 av 5 spel satta hittills) har gett mig två drag till kvällen, varav den ena är en liten oddsare.

Lopp 6 - 8 Mini sermon
Lopp 7 - 1 Splashofscarlet (Tippas ge uppmot 20 i odds)

Jag är lite orolig dock då Victor chandler inte verkar ha Arlington ikväll. Jag får kolla upp det hela under dagen. Tävlingarna på Arlington startar iaf klockan 19 svensk tid (om jag räknat rätt).

--------------------------------------------------------------
Hittar tyvärr ingen bookie med Arlington. Har ni en sådan så lycka till :)

Inga kommentarer: