22 april 2008

Mer snooker + ett CL-spel

Tyvärr förlorade en av favoriterna i Snookern idag :(
Selby förlorade med 8-10 så alla spel missades.
Även Allen (som fanns på 2 av spelen) förlorade med 9-10
Day vann sin match dock.

Måste rapportera söndagens spel.
rangers var en besvikelse och vann först efter straffar.
Newcastle vann dock sin match utan större bekymmer.

1 av hästspelen satt; Esteem machine vann till 2,50 i SP. :)

------------

Idag är det CL-fotboll och jag har ett spel dit. Men först ett snooker spel.

Jag har en dubbel i snookern.
Maguire tror jag på en hel del som jag tidigare skrivit och då det finns bra handikappspel i denna så spelar jag det.
O´sullivan anser jag vara lite överskattad i sin match och jag tror det blir jämnare än vad bookies tror och jag överspelet i denna match då ex. unibet ligger lite snett IMO.

Maguire -2,5 (1,80)
O´sullivan (över 15,5 frames i matchen)
Odds: 3,69

Oddsen ovan är Unibets. Olika bookies har olika handikapplines och Ö/U-lines så ni kanske hittar bättre hos någon annan. Att jag valde Unibet är att de var de var de som gav bästa dubbeloddset till de lines jag ville ha. Flera bookeis har Maguire till större favorit (-3,5) till lite bättre odds men det är linen -2,5 jag anser spelvärd.



Champions league-spel.

Liverpool - Chelsea (Färre mål än i morgondagens match)
Här vet vi att det troligen blir målsnålt. Det ska mycket till om det blir mål öht och även om No goalscorer-spel och spel på under 1,5 mål lockar så spelar jag ett annat spel.
Victor Chandler erbjuder 2,20 på att det blir fler mål i barca - Man U än i denna match. På samma gång som jag har svårt att se mer än 1 mål i denna match så kan jag inte tro att morgondagens match slutar mållös. Jag tycker att oddsen för fler mål i Barcamatchen borde ligga under 2 i odds och spelar glatt till 2,20. jag vet att fler bookies har detta spel. kanske finns bättre odds?

Inga kommentarer: