18 april 2008

Snooker

På lördagen startar World Championships i Snooker och då jag genom åren haft fina framgångar i den sporten så tänkte jag dela med mig av mina idéer till första rundan. De 16 matcherna spelas över 5 dagar och jag har 6 matcher som jag tycker är spelvärda. Flera av spelarna är stora favoriter och bör spelas i multiplar för att det ska bli roligare odds. jag spelar själv 2 femlingar och sexlingen
(Oddsen är Unibets)


Spel 1:
Robertson - Bond 1
Day - Judge 1
Selby - King 1
Maguire - hamilton 1
Ding Junhui - Fu 1
ODDS: 3,95


Spel 2:
Robertson - Bond 1
Day - Judge 1
Selby - King 1
Maguire - hamilton 1
Hendry - Allen 2
ODDS: 4,91


Spel 3:
Robertson - Bond 1
Day - Judge 1
Selby - King 1
Maguire - hamilton 1
Hendry - Allen 2
Ding Junhui - Fu 1
ODDS: 7,71


En del stora favoriter men det är enorm klasskillnad i första rundan av en sådan här turnering så det kan ge bra vinster att gå på favoriterna.
Väl värt en liten slant och jag återkomemr med mer Snooker den närmsta tiden.


Vill ni bara spela 1 match som är dundersäker så är det maguires match. 1,28 är, tro det eller ej, ett överodds i denna match. Sådan klasskillnad är det

Inga kommentarer: