06 november 2008

Chansspel i UEFA-cupen

Återigen missade min CL-spel. Kiev ledde och det såg bra ut men de förlorade till slut med 1-2 och jag lyckas inte få till det i den turneringen. Istället så hoppas jag på UEFA-cupen och ett bra odds. För ovanlighetens skull rekommenderar jag spel på ett visst bolag.


Slavia prag - Aston V 1
Villa vilar en del spelare. Man har matchat tätt. Senast spelade man i måndags och förlorade mot Newcastle. Idag väntas men spela med flera spelare som annars inte spelar i förstauppställningen. Petrov, Milner och Harewood reser inte ens med pga skador och barnafödande. I övrigt är det inte klart vilka ändringar som görs.
Slavia leder Tjeckiska ligan med 4 poäng efter 12 matcher och har hemmastatistiken 6-0-0 18-1.
Oddsen sjunker på nätet men de engelska bolagen ger fortfarande 3,00 eller mer. Allra högst ger William Hill med 3,20 och jag rekommenderar er att spela där.

Inga kommentarer: