05 november 2008

Onsdagens spel

Gårdagen gick riktigt uselt och det var en hel del konstiga resultat i CL, så det var ingen kul dag.
Idag hoppas jag på mer flyt och spelar 3 matcher i CL.




Pga fel hos blogspot som gjorde att inlägget inte sparades då jag skulle publicera det och pga att jag är så dum att jag inte kopierade texten så försvann mina två rekar till ikväll. Jag ids inte skriva om dem, så ni får bara kortfattade tips.

Bate - Zenit 1X - 1,90
Felsatta odds. Bate på topp efter att ha säkrat ligatiteln i helgen. Zenit går dåligt just nu. Kryssrisken dock stor så jag väljer 1X

Kiev - Porto 1 - 2,10
Kiev har toppform i ligan och går bra i CL. Vann borta mot Porto och vinner igen mot ett Porto i kris. Porto har 3 raka förluster och var chanslösa i förra bortamatchen i CL (Arsenal 0-4). Kvällens absolut bästa spel.

Inga kommentarer: