10 maj 2008

4 amerikanska hästar + Meadowlands

William Hill har spel på Amerikanska hästar och numera kan man se alla loppen via deras sida också, vilket gör spelet ännu roligare. Jag har sedan tidigare haft en kontakt som gett tips och nu tycker jag det är dags att lägga ut en del av dem till er igen. Idag börjar jag med 4 tips. Jag kan dock inte garantera att alla loppen är spelbara via William Hill.



Belmont Lopp 6 - 9 Hawkwood (starttid ca 21.38)

Mountaineer Lopp 6 - 5 Chocolate Souffle (Starttid ca 3.05)
DAGENS BANK!!!!

Finger Lakes Lopp 3 - 3 Broadway Melodrama (starttid ca. 20.03)

Woodbine Lopp 8 - 5 Lomaki (Starttid ca 22.36)


Sedan har jag 3 tips till Meadowlands som kör trav med enbart passgångarlopp idag. Första start 01.00 svensk tid. Dessa tips kommer från en annan källa som har Meadowlands som enda bana som han tipsar till.

Lopp 1 7- Eastern Bull
Lopp 2 7- Brother Vinny
Lopp5 3 - Fenman

Även om ni annars inte spelar amerikanska hästar så kan det vara ärt att testa en slant och se loppen direkt på webben. Killen som ger tipsen brukar lyckas bra i långa loppet.

Inga kommentarer: