20 maj 2008

Spelbolag + Unibeterbjudande

Jag får ofta frågor om vilka spelbolag jag använder. Jag använder mig av väldigt många men det finns vissa jag använder oftare än andra.


Brittisk fotboll, all annan brittisk idrott, Engelska hundar och hästar, Amerikanska hästar mm spelar jag i huvudsak hos William Hill.
Svensk fotboll, övrig svensk idrott spelar jag i huvudsak hos Centrebet och Unibet.
Australisk sport (Rugby, fotboll mm) spelar jag i huvudsak hos Centrebet.

Min huvudbookie är William Hill. Jag tycker även de har bästa pokerklienten.

Jag använder mig även av andra bookies för att hitta bättre odds såklart.

Ett viktig kriterium då jag väljer bookies som jag spelar mer hos är att de ska ha snabb och bra kundservice. Alla de ovan nämnda har bra telefonservice och det är viktigt för mig. Jag har haft ärenden hos andra bookies som tagit dagar att klara upp bara för att de enbart har kundservice via mail och jag är en person som vill fixa problem (och klaga) snabbt och direkt med en levande människa.


Jag har tidigare haft ett erbjudande för mina läsare om bra villkor om ni öppnar konto hos Unibet. Jag vet att det finns en del som kritiserat mig för detta och undrat om spelet gått så illa att jag behöver sälja mig. Men så är det inte. Jag tar sällan ställning till bookies i mina analyser, mer än i de fall en bookie sticker ut rejält i sin oddssättning. Jag får förvisso ett tack från Unibet för de av er som går med via min länk. Men de annonserar å andra sidan helt gratis. Jag kommer inte sälja ut mina tips och översvämma er med banners.


Nu är det dessutom ett riktigt bra erbjudande som ni får via bloggen. Unibet har sänkt välkomstbonusen via sin hemsida till 50% av första insättningen. Här får ni fortfarande 100% bonus på er första insättning upp till 1000:-. Dubbelt så bra alltså!!
Så har ni (eller tjejen, morsan etc.) inget Unibetkonto så är det kanonläge att fixa ett idag och få 100% bonus :) Klicka bara på bannern nedanför.

Inga kommentarer: