29 maj 2007

Detta har jag väntat på (Hästspel på onsdagen)

På onsdagen har jag en vinnare som jag väntat på ska hamna i ett sällskap som den gjort idag. Efter fyra starter (varav 3 andraplatser) på Newmarket har hästen anmälts till ett klart sämre Maidenlopp på Yarmouth

yarmouth 3.20 We´ll come
Jag hörde mycket gott om denna ifjol av folk som såg hästen. Till årsdebuten den 5 maj hade jag ett spel på denna. Jag lade inte upp det på bloggen så det trots allt var årsdebut och jag var lite osäker bl.a. då det var tufft motstånd. Men We´ll come gjorde ett bra lopp igen och förlorade med en halv längd. We´ll come fick ett strullopp som instängd men visade fin fart då luckan kom och hade dte varit 10 meter längre hade det blivit vinst.
Allt talar för vinst i detta lopp. Både motstånd och yarmouths bana bör passa.
Tyvärr lär oddset bli lågt men det känns riktigt bra även till odds strax under 2,00. Detta har jag väntat på!

Inga kommentarer: