11 maj 2007

Fler Helgtips

Jag fortsätter helgtipsen här. Kolla dock in det spel som finns kvar till lördagen i det tidigare inlägget.


Trav ger jag mig inte in på särskilt ofta. Nu kommer jag dock att spela V/P på en häst på V75 imorgon.

Dannero Lopp 5 4- Dietrich kemp
Har redan sjunkit från 50 till 23 i odds hos Unibet. Stallet är helnöjda med hästen och tror på bra chans. Jorma i sulkyn är ett stort plus och om bara hästen inte tappar från start via galopp så tror jag att det blir vinst till finfint odds. Värsta motståndarna står på start och hästarna på 20 eller 40 meters tillägg får riktigt svårt i detta kortlopp.
23,00 är ett bra odds och 5,25 på plats känns kanon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande!

Vinnaroddset på Expekt var 25 ggr kl 2250. Platsoddset var dock bara 4ggr.

Ronny

PS Bra att du fixat så att kommentarerna syns igen DS