12 maj 2007

Söndagens spel

Av någon anledning spelas de flesta matcherna i Allsvenskan och Superettan på måndag. Kan man gissa att man inte ville konkurrera med en eventuell hockeyfinal!?
Jag har flera troliga spel till måndagen, både i Sverige och England men återkommer till dessa under söndagskvällen eller måndag förmiddag.

Till söndagen har jag ett spel.

Kalmar - Elfsborg 2
Elfsborg har 8 raka utan förlust i Kalmar. Mästarna imponerar inte så här långt i årets serie men är obesegrade iaf. Kalmar är väldigt ojämna och jag tror man går en tung säsong till mötes. Till söndagens match saknas Fabio. Elfsborg komemr med starkast möjliga lag och borde vara favoriter här. Odds strax under 3,00 finns dock och det nappar jag på direkt.
Oddset lockar och jag tror Elfsborg fixar detta.

Inga kommentarer: