26 oktober 2008

Söndagens spel

Ingen bra lördag. Ingen vinst alls :(

Idag blir det bara NFL-spel. Förra veckan efterfrågades hur man kan se matcher utan kabel-TV. Mitt tips är att gå hit:
http://myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=americanfootball
Oftast behöver man olika program för att se matcherna men det står mer om det på den sidan.


New Orleans - San Diego 1 (+3)
Spelas i England. Här känns det som båda lagen är jämna och kan vinna. Jag förväntar mig dock en poängsnål, tät match och handikappet på NO testas.

Houston - Cincinnatti 2 (+9)
Houston möter nu 3:e svaga laget i rad. Senast slog man Detroit (utan vinst) med 7 poäng, veckan innan slog man Miami med 1 poäng. Nu möter man segerlösa Cincinnatti.Houston är dock ett av de sämre lagen själva och även om man spelar hemma så tror jag inte man vinner med mer än 9. Jag har f.ö. en feeling för att Cincinnatti kan vinna öht men väljer handikappsplet.

NY Jets - Kansas 1 (-14)
Här tror jag jets krossar bortasvaga Kansas. Det kan bli uppmot 25-30 poängs vinst, tror jag och spelar självklart Jets.

Inga kommentarer: