28 oktober 2008

Tisdagsspel

Bara en vinst på söndagens NFL och jag hoppas spelformen vänder snart.


Jag har 3 spel idag tillsvidare men återkommer under dagen samt att jag ikväll lägger in onsdagens tips.


Tennis:
Roddick - Lopez 1
Lopez vann igår men var inte bra. Han mötte en spelare som aldrig testade honom och vann trots svagt spel. Roddicks form är inte den bästa men möter nu en spelare han normalt inte ska ha problem med. 1,50 är ett bra bankodds.

Del Potro - Ancic 1
Klasskillnad. Del Potro har gått bra länge och ska inte ha problem med klart svagare Ancic. Bankspel till 1,35 som kan kombineras med Roddick till en bra dubbel.


Fotboll:
Preston - Watford 2
Preston har 6 förluster på de 7 senaste, enda laget man slagit under den perioden är Reading. Watford gjorde en bra match i helgen mot Wolves men förlorade 2-3. Innan dess hade man 3 raka utan förlust, varav en av matcherna var mot just Preston (2-1). De lag som möts idag har ju mötts nyligen, konstigt nog.
En del skador i båda lagen. Watford saknar ordinarie målvakt igen men borde stå i jämnare odds och måste testas till 3,60 eller mer.

---------------------------------
Jag har två till spel idag som komemr utan skriven analys:

Luton - bournemouth 1 - 2,10
Northampton - Colchester 2 - 3,10

2 kommentarer:

USiT sa...

Då skriker jag till med en match jag med.
Carlisle - Hartlepool

Många spelbolag är helt ute och cyklar i denna match, enligt mig.
Man har Carlisle som favoriter och det är lite konstigt.
Carlisle saknar spelar (skador och avstängningar) så det står härliga till. På senaste fem matcherna har man 4 förluster och ett kryss.
Hartlepool har på senaste 5, 3 vinster, 1 förlust och 1 kryss.
Oddsen ser ut så här på en 2:a.
NB: 2.90
LB: 3.00
SS: 2.80

Mårten sa...

Låter spännande. Testar en slant på den jag också :)