16 oktober 2010

Fler lördagsspel

Jag börjar dagen med ett par högoddsare som står i överodds IMO.

Aston V - Chelsea  1-4,85
AV går bra under Houllier och kan mycket väl slå Chelsea som har defensiva bekymmer med bl.a. terry borta. Alldeles för högt hemmaodds.

Newcastle - Wigan 2-5,00

QPR - Norwich  2-5,00
QPR har inte förlorat men jag har en feeling att deras form snart tar slut. Efter en veckas uppehåll för landslagsspel så kanske de närmar sig förlusten. Norwich har spelat bra och ligger 3:a med bara en bortaförlust. Jag är inne på skräll och rekommenderar även stryktipsgardering för er som tippar då Norwich bara är streckade på 16%.



Fler tips kommer...

3 kommentarer:

Stoffe sa...

Hmm, J Terry varnad i 60:e minuten...såg inte matchen men blev han varnad på läktaren eller?

Mårten sa...

ja..vad ska man säga. Infon jag hade var ifrån fredagen men tydligen bestämdes det senare att han spelade. Tyvärr är det så att den info jag har vid tipstillfället påverkar mina spel. Ändras info därefter så kan det ställa till det.

Stoffe sa...

Tycker bara att det är ofta som spelare spelar fast infon innan har varit att de inte kan spela. Synd att inte Aston Villa kunde vinna ändå.