08 mars 2007

Torsdagens resultat

De två hundarna på Monmore satt klockrent!!
Båda gav 1,80 i SP, så William Hills förtidsodds var kanonbra, precis som jag trodde!!

lenson earl brände starten men vann ändå och Rough Ronaldinho ledde direkt från start!


Den tidiga hunden på Romford missade dock.

Gr3 var riktigt nära en dundervinst
2-4-1 blev rätt rad. Men i avd 2 avslutade 1:an enormt bra efter en dålig start och var baar en längd från vinnaren. 10 meter längre och hon hade vunnit.
14%-13%-12% hade de varit streckade och vi hade fått et tmassivt odds.

Men det är bara att ta nya tag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt singelspel idag. Bra känsla för oddssättningen.

Synd på GR3an, det var inte långt borta.

Bra jobbat

/Ronny

Mårten sa...

Tack. Kul att du läser mina tips :)

Rackarns så svårt det ska vara att få till Gr3 så det ger bra utdelning. Men jag ger inte upp.

Inga tips idag då jag ska på 75-års fest. Men redan i natt kommer ett par fotbollstips till helgen upp på sidan.

Anonym sa...

Ja, jag gillar ditt sätt att tänka kring spelet.

För du någon bok, excelark eller liknande, över hur dina speltips går på sikt?

/Ronny