25 mars 2007

Uppdatering av Svarta listan

Jag fick mina 50:- bonus men 3bwin är så långt från att komma bort från min svarta lista som ett bolag kan vara.

1. Det tar flera timmar innan spel rättas och utbetalning av vinstpengar sker. Igår satte jag ett par fotbollsmatcher i England som var klara vid 18. Först strax innan midnatt fanns vinstpengar på mitt spelkonto.

2. Punkt 3 i deras regler är helt horribel. Så här står det"Det är inte tillåtet att lägga flera vad för samma händelse eller för samma lag/object".
Man får alltså inte spela på samma lag i flera spel om man inte (som jag gjorde igår) använder ett lag som banker i systemspel. Idag hade jag ett multispel med bl.a. Bologna. Det missades vid 18.00 då de skotska matcher jag hade var klara. MEN... nu får jag inte spela på Bologna igen bara för att de inte rättat det spelet som icke-vinnande.
Att öht ha den regel de har är ett stort skämt, men att sedan ta så lång tid på sig att rätta spel så man inte kan spela på vissa objekt igen är rent horribelt.

Eftersom jag fick 50:- bonus så måste jag omsätta minst 500:- för att ta del av mina vinster. Så jag tänkte sätta en slant på Bologna trots det tråkiga oddset, eftersom jag tror de vinner. Snabbt omsätta 500:- är min idé för att sedan vara utan pengar eller ta hem den vinst jag har och sedan ALDRIG mer titta åt detta skitbolab.

Undvik 3bwin. Såna skojare och skitbolag behövs inte i spelbranschen.

1 kommentar:

Anonym sa...

bra sida och riktigt bra tips.
Men därimot jävligt rörigt och jag vlir väldigt yr när jag försöker hitta dina tips för dagen.