20 juli 2008

Söndagstennis

I förrgår vann Knot in wood till 4,50!! :)
Den andra hästen var blek och kom nästsist.


Idag har jag hittat ett par tennisspel som lockar.

Kitzbühel:
Del Potro - Melzer 1 (2-0)
Hemmaspelaren Melzer tog sig överraskande till final. Han är en medelmåttig tennisspelare som nått mest framgångar i dubbel. Han tar sig sällan långt i turneringar.
Del potro är en 20-årig framtidsman. Han spelar en bra tennis och har toppform. Han vann i stuttgart förra veckan och tappade då ett set på 5 matcher. Efter 4 matcher i denna turnring så har inte släppt ett enda set.
Det tror jag inte han gör mot Melzer heller. 2-0 ger uppmot 2,00 i odds och det tycker jag är bra!


Indianapolis:
Tursunov - Simon 2
Simon är andrarankad i turneringen medan Tusunov är tredjerankad. Simon har mött tuffare motstånd men spelat bra. Simon är dessutom den vassare servaren av dessa två (iaf i denna turnering) och jag har svårt att förstå varför Tursunov är så stor favorit. Han vann försvisso i Indianapolis ifjol men Simon är en bra spelare som kanske är mer okänd för stora massann. Jag tycker oddsen på Simon lockar. 2,30 och mer på Simon är värt ett litet spel.

Inga kommentarer: