04 december 2008

Chansspel i UEFA

Idag har jag ett chansspel att bjuda på i UEFA-cupen.


Valencia - Brügge X2
Brügge har aldrig vunnit i Spanien men idag ger jag dem chansen. Jag har inte sett Valencias lag ännu men väljer att spela mot dem grundat på det faktum att de redan i övermorgon möter Barcelona borta i ligan. Det är en mycket viktig match. Vid förlust ligger man 8 poäng efter och det kan vara svårt att ta in, trots att säsongen inte hunnit halvvägs.
Valencia kan faktiskt ta sig vidare med 2 förluster till i UEFA-cupen. Vinner Rosenborg mot Köpenhamn ikväll bör det redan vara klart med tanke på målskillnaden de har. Vinner Köpenhamn så räcker troligen X mot redan klara St Etienne i sista matchen (eller förlust om Brügge hemmaslår Köpenhamn i sista omgången). Man går självklart inte in för förlust. Valencia är väldigt duktiga på att kryssa och X tar dem vidare.
Eftersom jag misstänker att Valencia är försvagade idag och X räcker så blir det huvudidén men jag chansar på att brügge kanske kan få ett mål och spelar X2 till 2,75. X finns till 4,00 elle rmer och kan spelas även det.

Inga kommentarer: