12 december 2008

Fredagsspel

Båda mina småråd att spela på i onsdags satt. Synd att jag inte spelade själv.

Idag finns 1 odds i England som lockar med mindre fredagsinsatser. Dessutom återkommer jag under sena kvällen med spel i Australien på lördagmorgonen.

Brighton - MK Dons 1 - 3,00
Tabelläge talar för Dons men oddsen är för bra på hemmasegern för att jag ska stå över. MK dons har haft mycket tur så här långt. Senast var de dåliga i hemmaförlusten mot Scunthorpe och tur samt form kan vara på väg bort. På väg mot form tror jag däremot att Brighton är. Efter 4 raka förluster gjorde man en toppmatch borta mot svåra Oldham senast trots att man var en man kort i stort sett hela andra halvlek.
3,00 är för bra för en hemmaseger och jag tvekar inte att spela. Även någon tiondel mindre är spelbart.

Inga kommentarer: